Gyakran Ismétlődő Kérdések

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok rendelni?

A kiválasztott terméket helyezze a kosárba a „KOSÁRBA” gomb megnyomásával, majd a bevásárló ikonra kattintva eljut a pénztár oldalra. Itt adja meg számlázási és szállítási adatait és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattintson a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.
A rendelés menetéről itt olvashat bővebben: https://fundowear.hu/rendeles-menete/

Milyen fizetési opciók vannak?

Megrendelés leadásakor 3 fizetési opció közül választhat:

  • Utánvételes fizetés:
    Közvetlenül a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával
  • Banki átutalás:
    Közvetlenül bankszámlánkra is utalhatja megrendelésének összegét. A megjegyzés rovatban mindenképpen adja meg a megrendelés számát (pl. #12345). Csak az utalás sikeres beérkezése után adjuk át megrendelését futárszolgálatunknak.
  • PayPal:
    Fizethet PayPal fiókon keresztül is, vagy bankkártyával (VISA, Maestro, MasterCard stb.) is, amennyiben saját PayPal fiókjában regisztrálta bankkártyáját.

A fizetési feltételekről itt olvashat bővebben: https://fundowear.hu/fizetesi-opciok/

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

GLS futárszolgálattal küldjük termékeinket. Személyes átvételre van lehetőség XIII. kerület átvételi pontunkon. Címünk: 1138 Budapest, Radnóti Miklós utca 21/B
A szállítási feltételekről itt olvashat bővebben: https://fundowear.hu/szallitas/

Utánvétes fizetéssel tudok rendelni?

Igen, a futárnál tud fizetni készpénzzel vagy bankkártyával.

Rosszul adtam meg a számlázási adataimat. Mi a teendőm?

Kérjük, amint a hibát észlelte, értesítsen minket az vr@shinecon.hu email címen a helyesbítésről és mi javítjuk a számlát. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

A termék ára tartalmazza az ÁFÁ-t?

Igen, webshopunkban a feltüntetett árak bruttó árak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem szükséges, rendelését le tudja adni regisztráció és fiók létrehozása nélkül.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítási idő 1-2 munkanap, gyakran már a rendelést követő napon megérkezik a csomag. Ha ettől eltér a várható kiszállítási idő, mindenképpen értesítjük email-ben vagy telefonon.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás ára 1.350 Ft, amely tartalmazza a futárszolgálat költségét, csomagolási díjat, az utánvétes fizetés kezelési költségét és a csomagbiztosítási díjat.

Hogyan és mikor történik a kiszállítás?

Miután átadtuk a futárszolgálatnak csomagját, Ön kap egy email-t és egy SMS-t a csomag érkezéséről és a kézbesítés várható időpontjáról. A futár kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot, így az első alkalommal nem tartózkodik a megadott címen, másnap újra megpróbálja. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 között történik.

Lehetséges a számlázási címtől eltérő címet megadni?

Igen, ezt a rendelés leadásakor tuja megadni a „Szállítás másik címre” opciónál. Ha hibás címet adott meg, vagy módosítani szeretné, kérjük, haladéktalanul értesítsen minket az vr@shinecon.hu email címen.

Rosszul adtam meg a szállításhoz szükséges adataimat. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 24 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az vr@shinecon.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

Már leadtam rendelésem, de módosítani szeretném szállítási címet. Mi a teendőm?

A rendelések feldolgozási ideje 12 óra. Kérjük, amint a hibát észlelte, haladéktalanul értesítsen minket az vr@hshinecon.hu email címen a helyesbítésről. Levelében kérjük, adja meg a rendelésszámot, amelyet a visszaigazoló email-ben talál (pl. #12345).

Értesít a futár kiszállításkor?

Igen, SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról, ill. ha a futár nem találja Önt a címen a megadott telefonszámon keresi Önt.

Van csomagkövetés?

Igen, ezt email-ben küldjük meg Önnek a rendelés kiszállításának megkezdésekor, melyet a GLS oldalain követhet nyomon:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Nem tudtam átvenni a csomagot. Mi a teendőm?

Másnap a futár újra kézbesíteni a csomagot – összesen kétszeri próbálkozást tesz a csomag kézbesítésére.

Lehet későbbi kiszállítást kérni?

Igen, kérjük, hogy a rendelés leadáskor a „Megjegyzés” rovatba írja be a dátumot, amikor át szeretné venni a csomagot.

Át tudom venni üzletben a megrendelésemet?

Igen, van lehetőség személyes átvételre XIII. kerület átvételi pontunkon. Címünk: 1138 Budapest, Radnóti Miklós 21/B.

Rendeléskor "Átvétel az üzletben" opciót jelöltem meg. Mi a teendőm?

A visszaigazoló email-ben találja, hogy mely időben tudja átvenni rendelését XIII. kerület átvételi pontunkon. Címünk: 1138 Budapest, Radnóti Miklós 21/B
Megrendelését akár már aznap át tudja venni.

Van csomagbiztosítás?

Igen, van, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Van csomagolási díj?

Nincs, költségét tartalmazza a szállítási díj.

Lehetséges postai kézbesítés?

Postai szállításra és kézbesítésre nincs lehetőség.

Fizethetek bankkártyával a futárnál?

Igen, van lehetőség bankkártyás fizetésre a futárnál.

Fizethetek készpénzzel az átvételi ponton?

Igen, átvételi pontunkon tud fizetni készpénzzel.

Fizethetek bankkártyával az átvételi ponton?

Nem, sajnos átvételi pontunkon nem tud fizetni bankkártyával.

Hétvégén is van kiszállítás?

A kiszállítás csak hétköznapokon 08-17:00 óra között történik.

© Copyright 2019 Fundo Wear | Minden Jog Fenntartva.

payment